Digg  Sphinn  del.icio.us  Facebook  Mixx  Google  BlinkList  Furl  Live  Ma.gnolia  Netvouz  NewsVine  Pownce  Propeller  Reddit  Simpy  Slashdot  Spurl  StumbleUpon  TailRank  Technorati  TwitThis  YahooMyWeb
Bine aţi venit pe site-ul RAMI81-Suflete deschise. Acest site isi doreste sa fie util tuturor persoanelor care au nevoie de orice fel de ajuror. Aici va gasi prieteni adevarati care vor incerca sa le dea un sfat, o alinare, sa-i incurajeze, sa simta ca nu sunt singuri pe lume.
Echipa noastra este formata numai din persoane care stiu sa ce inseamna greutati in viata si stie sa aprecieze si sa ajute oamenii la necaz ascultandu-i si inercand sa le ofere o vorba buna.
Aici veti gasi tot felul de informatii medicale la diverse boli, veti gasi informatii despre terapii noi. Aici o sa fie scrise povesti de viata, cazuri umanitare si diverse teme interesante referitoare la viata noastra de toate zile.
 
 

Vitamine si minerale cu efect protector improtriva cancerului

VITAMINA "A" SI BETA-CAROTENUL

prin consumarea alimentelor bogate in aceste vitamine, scade riscul cancerului la plamani si esofag. Se gasesc in ficat, uleiul de peste, lapte, unt, oua, legume verzi sau portocalii, fructe galbene, cum ar fi caisele, piersicile, portocalele, lamaile, grapefruitul, precum si in cartofii noi.

VITAMINA "C":

actioneaza ca antioxidant si contribuie la protectia A.D.N.-ului celular. Se gaseste mai ales in citrice, legume verzi.

VITAMINA "E":

se gaseste in vegetale, cereale, oua si are efect in combaterea cancerului de esofag sau stomac.

SELENIUL:

se afla in cereale, peste, alimente de origine marina, ceapa, rosii, broccoli si previne aparitia cancerului la sani, plamani, prostata, colon, vezica urinara, ovare.

CALCIUL, MAGNEZIUL, ZINCUL, FIERUL, CUPRUL

au la randul lor efecte protectoare.
O dieta sanatoasa este aceea care ofera toate mineralele si vitaminele, fibrele si energia de care are nevoie organismul uman. Principalele caracteristici ar fi: alimentatia cu putine grasimi, bogata in fibre, sa nu contina zahar rafinat, bogata in vitamine si minerale, bogata in lactate, vegetale, cereale, paine integrala, fructe si legume proaspete, fierte, coapte sau uscate, consumarea nucilor si alunelor.

Se recomanda sa nu se consume alcool, cafea, tutun.